Alla inlägg under mars 2010

Av Eva - 10 mars 2010 10:59

Jag har börjat pyssla lite på Liams album, men det går långsamt. Hittar inte tiden tyvärr. Ska fota och lägga upp nåt smakprov senare. Men i helgen gjorde jag iaf den här lilla asken. Linus var här med sin flickvän, och dom skulle på söndagen till hennes mamma som fyllde år. Hon hade köpt ett fint halsband till sin mor, men inget att slå in den i. Bråttom blev det, jag hade 30 min på mig att få till det. men den blev väl helt ok.


Prillan har fått en ny hobby. Jag har gjort en frisbee av ett lock åt henne. Hon älskar att springa och hämta den på våra promenader. Roligast tycker hon att det är när jag skickar ut den i djupa snön så hon får kämpa riktigt. Folk som går förbi skrattar åt den lilla glada voffsingen.

Liam har tagit sina första steg nu. Igår när jag var på jobbet så ställde han sig upp och gick. Daniel tog fram filmkameran och har förevigat ögonblicket. Så snart så går han nog.  

Ovido - Quiz & Flashcards