Direktlänk till inlägg 1 november 2009

Mera Halloween

Av Eva - 1 november 2009 16:02

Igår var det dag nr 2 på Halloweenhelgen. Jag och Tove tog Liam i vagnen och gick ner till ICA där vi handlade godis till alla eventuella monster som vi hoppades skulle komma.

När vi kom hem så gjorde vi i ordning Tove igen för att gå ut på "Bus eller godis". Den svarta färgen till håret var slut, så det blev blått idag. Ett vitt och ett svart öga skulle det vara också tyckte Tove.

  


Till middag ville Tove ha hamburgare, så vi tog fram köttfärs och stekte på några. Sen satt vi framför TV.n och åt middag. Vi hade en lugn och mysig kväll. Tove smaskade godiset som hon fått ihop och så kollade vi på Dansbandskampen. Jag blev sååå glad över att divorna Black Ingvars åkte ut, hehe!


Idag har Daniel satt upp en gardinstång. Det tog typ hela dagen. Vi har letat igenom hela huset efter väggbeslagen, men dom har varit spårlöst försvunna. Till slut åkte Daniel runt till IKEA, Jysk, Rusta och till slut handlade han nya beslag på Hemtex. Tyvärr blev det ju lite dyrt och vi skulle tjäna på att handla helt nya gardinstänger på IKEA istället. Daniel höll på att slita sitt hår och började leta efter dom vi faktiskt ska ha nånstanns igen. Och nu hittade han dom, så i morgon blir det till att lämna tillbaka dom han köpt. Så kan det gå.

Nu har Daniel gått till jobbet och jag har strukit gardiner och satt upp.

I morgon ska jag och Tove hem till Carina på pyssel. Hoppas på att hinna göra lite julkort. Liam ska få vara med Daniel.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Eva - 18 oktober 2010 10:44

Idag är jag hemma med Liam som är sjuk. Jobbar kväll, så jag tänkte smita till jobbet när Daniel kommer hem.   Liam tycker det är tråkigt att vara hemma, han älskar dagis. Hoppas han blir frisk snart igen.   I helgen var jag på ladies Night m...

Av Eva - 10 mars 2010 10:59

Jag har börjat pyssla lite på Liams album, men det går långsamt. Hittar inte tiden tyvärr. Ska fota och lägga upp nåt smakprov senare. Men i helgen gjorde jag iaf den här lilla asken. Linus var här med sin flickvän, och dom skulle på söndagen till he...

Av Eva - 21 februari 2010 20:45

På beställning från mamma som skulle på 18års kalas, så har jag tillverkat detta kort.                                           Framsidan                                                                                 Baksidan       ...

Av Eva - 20 februari 2010 20:35

Förra helgen hade vi kalas för våran lilla Tove som fyllde 5 år. På själva födelsedagen, som inföll på fredagen så fick Tove folja med ner till fiket och välja bakelser. Hon gillar just nu den nya filmen Prinsessan & grodan, så valet blev enkelt. Gro...

Av Eva - 7 februari 2010 12:37

I Fredags var ju vi på Junibacken. Det blev en lång och bra dag. Lagom med folk så Tove kunde leka som hon ville. Vi såg alla föreställningar, Pippi, sångstund och Sand i Samarkand. Både Tove och Liam gillade teatrarna.         Den här gången...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards