Alla inlägg den 9 juli 2009

Av Eva - 9 juli 2009 11:55

Nu är Liam och jag solokvist...

Daniel och Tove har åkt iväg med farmor Lena till Idre. Där ska dom vandra och ha det trevligt. Tove var riktigt uppspelt när dom åkte.


Undrar vad jag & Liam ska hitta på här hemma. Känns konstigt att inte ha dom här, men samtidigt ganska lyxigt att bara kunna tänka på mig själv i några dagar.

Men en del tvättande & städande och annat "nyttigt" lär det nog bli att jag gör...


Fast om jag inte minns fel så är jag nog bortbjuden till Carina ikväll. Ska nog ringa och dubbelkolla det :-)


Igår så var vi tillsammans med familjen Drakfors mest hela dagen. Vi åkte ut till Outlet i Barkarby och knata runt. Ina och jag hittade gardiner på Hemtex för 25 kr paketet, billigt!

Vi en lunch på restaurang Mangal (eller vad den heter). Både Felix och Liam var trötta, så det blev ingen vidare matro, men gott var det.

Sen åkte vi hem och packade till Daniel & Tove för att därefter återigen ses med Drakforsarna hemma hos oss. Nu lyxade vi till det igen och hämtade mat från kolgrillen i jakan, mycket trevligt. Först tänkte vi kolla på en film och slappa, men Lova hade blivit lovad att få sova i tält med sin pappa, så hon var lite ivrig att få göra det, så vi skildes åt efter kaffet.



Av Eva - 9 juli 2009 11:43

Lägger upp mina favoritbilder från mormors fika i måndags. Liam blev så söt på bordet bland blommorna, och bilden på mormor och Tove när dom kramas är så söt.

Sen har jag lekt lite med två bilder i photoshop som Daniel tog. Han ville att vi skulle lägga samman en bild på mormor bakom blomman och en bild på blomman så att båda är i skärpa, det blev rätt bra.

Ovido - Quiz & Flashcards