Alla inlägg den 8 september 2009

Av Eva - 8 september 2009 08:57

Tove har gjort sitt första födelsedagskort. Hon har varit på kalas hos Moa som fick det här fina kortet. Tova har valt papper, band och dekoration själv. Hon har även designat kortet själv. Jag har hjälpt henne med hur man brukar gå till väga när man tillverkar kort.

Tove ville inte använda någon skärmaskin, det var mycket roligare att klippa för hand. Som tur är så är hon rätt duktig på att klippa rakt, dessutom har hon dolt vissa kanter med band.  


Sen har hon även gjort den här fina pärlplattan. Jag är riktigt stolt över min 4-åring. Tycker det är bra gjort. Hon har verkligen känsla för form och färg. När hon gjorde pärlplattan så satt inte ens jag med.


Det blev ett litet skrytinlägg det här, men jag var bara tvungen Flörtpärlplatta  

Ovido - Quiz & Flashcards