Alla inlägg den 29 juni 2009

Av Eva - 29 juni 2009 13:47

Annonsen på ett nytt hem till Lillablå ger inget resultat......snyft. Han har sprayat på tre ställen till nu. Jag önskade att han kunde förstå att om han inte bättrar sig och ingen annan vill försöka ha honom så kommer vi få lov att ta bort honom. Dumma lilla katt. Han är oss så kär, denna speciella goa lilla katt. han är verkligen speciellt utvald av oss alla i familjen, och nu kanske vi måste ta bort honom....

Jag minns hur vi alla, Linus, Jonathan, jag och Daniel åkte till uppfödaren nästan varje vecka från det han föddes till vi fick ta hem honom. Nu tycker han inte om att vi fått en bebis + att han blir stressad sommartid över alla katter som finns runtikring och han måste hålla ett extra öga på sitt revir.

Kan ingen bara ringa och säga - Hej vi vill gärna prova ha honom, vi har massor av tid och kärlek dessutom bor vi där det är ganska fritt från andra katter....

Vilken dröm det vore. Jag blir bara mer och mer ledsen (och trött & arg) varge gång jag måste torka efter honom, det mår ju inte han bättre av heller. Ja, det känns lite hopplöst just nu.....

Ovido - Quiz & Flashcards