Alla inlägg den 25 mars 2009

Av Eva - 25 mars 2009 07:56

Den här dagen började med ett besök hos farbror doktorn för min del. Han tog bort ett par leverfläckar som ska på analys. Ina var snäll och körde mig. Hon fick sedan ta hand om 2 lessna bebisar medans jag var borta. Felix var trött och Liam var inte riktigt mogen för sömn ännu. Så när Felix höll på att somna, ja då började Liam skrika. Då blev såklart Felix störd och blev ledsen. Så höll det väl på nästan ända tills jag kom.


När jag var klar så åkte vi till öppna förskolan. Det var mycket föräldrar och barn där. Liam börjar tycka att det är lite kul med allt man kan titta på där. Han satt länge i mitt knä och tittade storögt på alla barnen som lekte.

Sångstunden uppskattade han med och jag fick flera leenden.


Efter förskolan gick vi in till ICA och handlade lunch till oss och Linus, varpå vi åkte hem till mig och åt. Sedan var det dax att hämta Tjejerna.


När Daniel kom hem från jobbet så drog han, Linus och Tove till Solna centrum för några ärenden. Liam sov så jag fick en skön stund aldeles för mig själv.


Eftersom det var våffeldagen så var det våfflor vi åt till middag, med hjortronsylt, grädde och glass.

Kvällen bestod sedan av tråkiga sysslor, som att lägga in alla räkningar...

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards