Alla inlägg den 31 mars 2009

Av Eva - 31 mars 2009 21:44

Tove var jättetrött i morse, hostade och snorade. Hun kände sig inte i form, så jag ringde till dagis och berättade att hon skulle få vara hemma med mig.

Hon låg i soffan hela förmiddagen och tittade på film. Ina och Felix kom förbi mitt på dagen och vi åt lunch tillsammans. Det var strålande solsken och varmt på baksidan, så jag ställde i ordning utemöblerna åt oss. Där satt vi sen och hade det mysigt.

Tove mådde bra på eftermiddagen, så det var nog mest trötthet som gjorde att hon kände sig hängig. Hon är lite förkyld, men det är inte så farligt.

När Daniel kom hem gick han och Tove ut och bytte till sommardäck. Jag tycker nog att det är lite tidigt, det kan ju komma mer snö ännu, aprilväder ni vet...

Men nu är däcken bytta, så bilen får väl stå om det blir snöväder.


På kvällen kom Ina över igen med en leksugen Lova. Vi satt och pratade pyssel. Vi ska ju båda göra dopkort snart, så efter ett samtal med Carina så bestämde vi oss för att åka till Ekerö och handla det vi behöver till korten i morgon.

Avfärd direkt efter dagislämning, dvs strax efter 9.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards