Alla inlägg under mars 2009

Av Eva - 14 mars 2009 18:45

Här hemma har vi sjukstuga för tillfället. Daniel och Liam är sjuka. Liam är jättesnorig och varm, han har även infektion i ögonen. Daniel är också förkyld, med feber, och inte nog med det så fick han ett kraftigt migränanfall idag.

Tove är det full fart på. Hon gillade inte att det var stiltje hemma utan ville baka. Vi gjorde rulltårta och bjöd över mormor och Kalle på fika. Dom kom förbi med hundarna och mös en stund med oss.


För en stund sedan tog Jonathan och jag Tove och Liam i varsin vagn och gick ner till ICA och handlade "lördagsmys", planen är att se på melodifestivalen ikväll. När vi kom hem mådde Daniel lite bättre, verkar som migränen börjar släppa lite, skönt. Liam somnade i vagnen och ligger fortfarande där och snusar. Hoppas han sover bort förkylningen. Det är inte lätt att vara 2 månader och sjuk :(

Av Eva - 14 mars 2009 17:56

Jaha, då sitter jag här och ska försöka mig på att blogga. Jag läser några av mina väninnors bloggar och blev lite sugen på att försöka själv. Det är ju ett jättebra verktyg när man vill veta vad som händer i andras liv.

Den här bloggen är tänkt att vara till mina vänner och familj, att dessa ska på ett enkelt sätt få en inblick i min vardag.

Ja, vi får se om jag lyckas få kläm på det....och tid.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards