Alla inlägg den 2 april 2009

Av Eva - 2 april 2009 22:00

Daniel hade sin lediga dag idag. Han lämnade Tove på dagis i morse som var pigg när hon vaknade, jätteskönt.

Jag gick till tandläkaren på förmiddagen och Daniel åkte med Liam på hans 3mån kontroll. Han växer bra. Dagens vikt var 6875g och 62,5cm lång. Tove vägde ungefär lika mycket - 45g när hon var 4 månader, så han är större, ligger före med 1 månad..

Att få sprutor tyckte inte Liam om. Daniel berättade att han blev jätteledsen när han fick spruta nr 2. Just som han hade hämtat sig från första sprutan så fick han en till, ja då blev han verkligen ledsen lillgubben.


På eftermiddagen åkte vi till Bauhaus och köpte reglar till taket på lilla toaletten. Tove ville vara med sin mormor, så vi lämnade av henne där innan vi åkte. Kvällen tillbringade vi sedan hemma hos mamma. Vi fick mat och jag hjälpte henne att plocka och färga hennes ögonbryn.

 Nu kom jag ihåg att ta kort på kransen jag gav henne, så nu får ni se den. Har ännu inte gjort om min egen, kanske i morgon...

Ovido - Quiz & Flashcards