Alla inlägg den 15 april 2009

Av Eva - 15 april 2009 22:06

Så här blev inbjudningskorten jag jobbat med, och så en bild på ett av påskkorten jag gjorde, det var bara två som fick äran att få det i år. Jag tycker inte att jag får tillräckligt med tid att sitta med pysslet som jag skulle önska. På lördag har jag iaf halva dagen vigd åt scrapp. Vi ska ses några tjejer i jakobsberg där vi har en lokal för dagen. Ska bli superkul.

Av Eva - 15 april 2009 21:28

Nu har magsjukan lagt sig och vi mår bra igen, skönt. Vi har känt oss fram lite försiktigt med maten idag, men det har gått bra. Jonathan har varit i skolan idag och även han kände sig bra.

Tove verkar ha klarat sig helt.

Med tanke på att inte ha fått behålla nån näring på ett dygn och därav inte har full energi ännu så har jag bara varit hemma idag.

Jag gick med Tove till dagis som hade packat ryggsäck för att gå på knyttarna, hemma hade Daniel gjort frukost. Den åt vi SAKTA och försiktigt, sen badade Daniel och Liam en stund. Liam älskar att bada.


Ina kom upp och fikade på baksidan efter att hon varit på öppna förskolan, och som vanligt när Ina kommer så får man massor med saker gjorda.

Vi tog fram den övervintrade krystbollen, klippte ner den och gav den vatten. Det finns redan några gröna blad på väg, ska bli spännande att se om den kan ta sig igen.

Sen planterade vi lite lökar och grävde upp ett par julrosor som vi sedan flyttade till rabatten på framsidan. Sen var det dax att skiljas åt för att hämta flickorna på dagis.


Tove och jag var ute och fixade lite i trädgården när vi kom hem. Vi åt mellis i solen på baksidan, nyponsoppa, glass och mandelbiskvier, gott!


Kvällen har sedan blivit lika lugn som morgonen började. Jag har hunnit med lite plock och fix hemma, men annars bara varit med barnen.

Ovido - Quiz & Flashcards