Alla inlägg den 22 april 2009

Av Eva - 22 april 2009 21:09

I morse bar det iväg till Viksjö öppna förskola. Där var det massor av föräldrar och barn, för det var en fotograf där. Jag hade inte anmält Liam, men det gick bra att skriva upp sig ändå.

Så sen var det bara att sitta och vänta på sin tur. Liam tyckte att det var lite jobbigt med allt stoj, det var ovanligt mycket liv eftersom så många var där idag. När han skulle sova fick jag lägga snuttefilten över huvudet och hålla för örat på honom. Men han lyckades somna, så han var pigg och glad när det var hans tur. Hon fotograferade honom naken på ett fårskinn. Bilderna ska bli svartvita, jag tror dom kommer bli jättefina.


Efter fotograferingen gick jag och handlade på ICA. Jag, Tove och Liam ska åka till Härnösand i morgon och hälsa på Zarita, Jeppe, Zandra och Hugo. Så jag handlade lite fika att ha med på tågresan som tar nästan 4,5 timmar.

På vägen hem från affären hämtade jag Tove. Vi gick hem och började packa inför resan.

Daniel jobbade dag, så han kom hem sen och hjälpte till. Nu tror jag att jag har allt jag behöver med mig. I morgon ringer klockan sex. Då är det bara att klä på sig och åka till tåget. Det kommer nog ta sin lilla tid med alla morgontrötta i de här familjen :)

Ovido - Quiz & Flashcards