Alla inlägg den 6 april 2009

Av Eva - 6 april 2009 23:00

Strålande solsken igen :) Tove var ute och vattnade blommorna, så mycket att hela hon blev blöt. Daniel satte upp tak på lilla toaletten. Tove ville också skruva tak, så hon fick en bit av Daniel och en skruvdarare. Det satt hon och pysslade med länge på baksidan.


Det var dax att träffa doktorn idag igen. Carinas dotter Line passade Tove och Mil, så körde Carina mig till sjukhuset. Kvällen sen tillbringade jag och barnen hemma hos Carina. Där jobbade jag vidare med mina kort. Nu kan dom postas lagom till påsk :)


Tove var trött när vi kom hem, så hon fick göra sig i ordning och lägga sig på en gång. Faktskt somnade hon själv i sin egen säng! Jag hoppas hon kan fortsätta träna på det, så vi kan få det som rutin. Liam somnade i min famn framför tv:n, så han ligger i sin säng och sover nu. Undrar om Daniel och jag kommer att få ha våran säng för oss själva inatt.....

Ovido - Quiz & Flashcards