Alla inlägg den 28 april 2009

Av Eva - 28 april 2009 22:15

I dag blev vi sena till dagis. Tove kom upp när hon skulle och jag tog en dusch och Tove badade. Allt flöt på som det skulle utom att Liam blev hungrig lagom till vi skulle gå. Så vi blev 20 min sena till dagis. Jag mötte sedan Ina vid ICA för att vi skulle promenera till föräldrargruppen i jakobsberg. Vi fick ta en rask promenad för att hinna, men det gick.

Föräldrargruppen var givande och efteråt gick vi några mammor till riddarparken och lunchade, det var trevligt.


Jag har varit och köpt ett träningskort på Friskis idag, så nu ska jag förhoppningsvis komma i form.

Har letat efter mina träningsskor nu på kvällen, men dom är spårlöst borta....jag som skulle testa barnpassningen i morgon på lunchpasset. Får se om jag lyckas lösa det.

Ovido - Quiz & Flashcards