Alla inlägg den 18 april 2009

Av Eva - 18 april 2009 18:16

Kolla in mumsiga kladdkakan vi blev bjudna på under scrappträffen. Det är en väninna till mig som gör konstverk av allt :)

Av Eva - 18 april 2009 18:01

Har just kommit hem från en scrappardag. Jag fick inte så mycker gjort som jag hade hoppats, men trevligt var det. Tove lämnade vi till farmor Lena i morse, där ska hon få sova inatt.

Liam var med Daniel, men han har inte varit så glad idag. Det gick bättre igår. Kanske har han ont i magen av ersättningen eftersom han inte är van.

Vid två kom Daniel med honom, för då var han helt otröstlig, sen började Daniel jobba kl tre.

Jag hade tänkt att åka med Carina & Jansku till ett par vänner till dom på grillkväll, men jag kände sen att det nog skulle vara skönast för Liam att komma hem efter en hel dag borta.

Så nu sitter vi här, lillplutten & jag. Han myser i mitt knä med tummen  munnen. Ganka nöjd tycker jag nog att han är. Vi får se hur kvällen fortsätter.

Ovido - Quiz & Flashcards