Alla inlägg den 7 maj 2009

Av Eva - 7 maj 2009 20:43

I går var vi till bvc och gjorde 4 månaders vägningen på Liam. Han väger nu 7540g och är 66cm lång.

Sen gick jag och tränade på friskis & svettis. Dom erbjuder barnpassning ett par dagar i veckan på lunchpassen. Liam fick vara med ett gäng damer medans jag svettades loss. Det gick jättebra och jag kunde även ta en dusch i lugn och ro efteråt, superskönt.


I dag skulle jag ha provat mamma/barn gympan, men missade bussen :(

Det blev en liten prommis med Daniel och senare en liten prommis med Ina istället.

Tove blev hämtad av sin farmor på dagis idag. Hon ska sova där inatt. Hon har sett fram emot att få vara med farmor och passa hunden Morris med henne. Så hon var väldigt glad när hon tog sin packning i morse och pussade hejdå.

Daniel jobbar kväll, så jag och Liam har varit ensamma hela eftermiddagen. Det är riktigt lugnt och skönt här hemma :)

Vi blev överbjudna till grannen på en kaffe, men sen har vi bara varit hemma och myst Liam och jag.

Ovido - Quiz & Flashcards