Alla inlägg den 14 maj 2009

Av Eva - 14 maj 2009 21:18

I dag testade Liam och jag mammabarn gympan. Det var ganska mysigt. Alla bebisar fick ligga på filtar framför sina mammor och leka med leksaker medans vi tränade. Det var ett lugnt pass med fokus på styrka, mest runt bål och bäcken. Riktigt trevligt, dit kommer jag gå igen.


Efter det mötte vi upp Daniel i centrum. Jag letade kläder till på söndag. Köpte ett par klänningar och ett par koftor. Har sedan provat och funderat här hemma. Har fått lite hjälp av både mamma och Ina som varit här, så i morgon åker en kofta och en klänning tillbaka till affären.

Inget sitter riktigt som det ska på mig just nu, så det är inte så jätte roligt att handla kläder. Dessutom hittade jag en klänning som jag gärna hade haft, men den var slutsåld i min storlek, både i jakan, på outlet och i Kista (sista ringde jag till). Jaja, så är det när man är sent ute... :-(


Nu ska jag gå in på en sida och leta tårtdekorationer.

Hepp!

Ovido - Quiz & Flashcards